۱۳۸۹ مهر ۸, پنجشنبه

در همین حد حتی

من عاشق راندن بودم نه فقط رانندگی / یادمه هیجده سالم نشده کلاس رفتم و همون بار اول هم قبول شدم / بعد هم چند جلسه اضافی تعلیم ِ توی شهری رفتم / اقایی که مربی من بود تا اونجای که ممکنه ، بادم کرد که دیگه می تونی بشینی و مشکلی نداری و کارت عالیه!
یادمه اومدم تو خونه / ماشین تازه تحویل گرفته ی بابا و برداشتم که برم بیرون و حتی حاضر نبودم ماشین قدیمی و ببرم !
پدرم دو تا کلمه ی ساده گفت / یک جمله / اینکه می بری و می زنی
یادمه که گفتم نه من بلدم
با اعتماد به نفس کامل ماشین و از پارکینگ دراوردم و بردم
بابای من یه عادتی داره اونم اینه که می زاره همه گهشون و تا ته بخورن و بعد به خدمتشون می رسه
ماشین و بردم / حدود نیم ساعت بعد تصادف کردم / مقصر ِ کامل بودم
پیاده شدم / خجالت کشیدم / ترسیدم حتی
صد بار به بابام زنگ زدم که بیاد اما نیومد / خیلی راحت نیومد
هنوزم استرس و گه گیجگی اون روزو یادمه
حالا آخرش اینکه مواظب باشید کی بهتون میگه کارت خیلی عالیه و چرا اینو بهتون میگه؟
مواظب باشید یکی مثل مربی رانندگیتون نباشه که یه کلاژ و ترمز اضافی اون ور زیر پاهاش باشه .
اینکه که خیلی جاها تو زندگی یکی اون طرف هست که داره یه کارهایی و می کنه و شما خبر ندارید / حتی اگه کارش در حد گرفتن یه نیش ترمز ساده باشه تو زندگی ِ شما !

۱۲ نظر:

  1. پس ماشین می ترکوندی ؟

    پاسخحذف
  2. عالی بود
    ممنونم
    یه چیزایی یادم اومد

    پاسخحذف
  3. سلام،
    من فکر میکنم اون کسی که قراره برام نیش ترمز بگیره، چند وقتیه که داده به جز پدال ترمز و گلاچ یه پدال گاز هم براش کار بذارن. یا شاید جاهامون رو عوض کردیم و اون خودش داره تنهایی همه کارا رو میکنه.

    پاسخحذف
  4. خیلی عالی بود
    حست، قدرت بیانت

    پاسخحذف
  5. من هنوزم معتقدم رانندگی مناسب زنا نیست . مگه بچه بازیه ؟!

    پاسخحذف
  6. ای قربون زبونت من هم همینو میگم میگم وقتی بلد نیستی زور نزن ..همش میگه من بلدم !!!!!!!!!!!!!!!!!
    روش بابات هم بد روشی نیست ایول خوشمان امد

    پاسخحذف
  7. واقعا از لحن نوشتت خوشم اومد.
    خیلی باحال می نویسی. اول فکر کردم پسری که اینقد راحت می نویسی.
    ایول خوشم اومد، دمت گرم دختر.

    پاسخحذف
  8. یه چیزایی تو مایه های خدا و اینا...

    و دم خدا نه ببخشید پدر شما گرم که نیومد باشد که شما انوث آدم شوید و هیچ نمی شوید ... خیلی نقطه دی و چند تا زبون درازی

    پاسخحذف
  9. باحال بود
    ای ول
    حال کردی به منم یه سر بزن

    پاسخحذف
  10. تاحالا به این موقوع فکر نکرده بودم
    مرسی زیاد

    پاسخحذف